Friday, January 7, 2011

ဒီေန႕ ဇန္န၀ါရီ 7 ရက္

ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးလြင့္လာတဲ႕ ေလေၿပေတြၾကား သူမ ရဲ႕ ရနံ တခ်ဳိ႕တေလမ်ား ပါလာမလားလုိ႕ ေရာေယာင္နမ္းရွဳိက္မိေတာ့ ေလၿပည္က က်ေနာ္ကုိ ပ်က္ရယ္ၿပဳတယ္ ။က်ေနာ္စိတ္ကူးယဥ္ေနမိတာပါ မုိင္ ေပါင္း ေထာင္ခ်ီေ၀းေနတဲ႕ တေနရာက ရန႕ံေလးတခုကုိ ေလၿပည္ေတြက သယ္ေဆာင္လာဖုိ႕ဆုိတာ သူတုိ႕ အဲ႕ေလာက္စိတ္မရွည္ၾကဘူးေလ။

တခါတရံေတာလည္း့ သူမဟာ မုန္တုိင္းဆန္ဆန္ ၿပဳမူတတ္ပါတယ္ ေလေၿပၿဖစ္ၿဖစ္ မုန္တုိင္းၿဖစ္ၿဖစ္
က်ေနာ္ကလည္း ခ်စ္ေနမိတာက ခက္တယ္  ...တေယာက္ကုိတေယာက္ တကယ္ခ်စ္မိသြားၿပီဆုိ ရင္ မာရ္နတ္ရဲ လက္ရုံးတေထာင္က ၿဖန္႔ကာတားဆီးထားလည္း မရႏုိင္ပါဘူး တဲ႕ စာေရးဆရာတေယာက္ေၿပာခဲ့ဖူးတယ္။
က်ီက်ီ က်ာက်ာ အသံေလးေတြနဲ႕အတူ ငွက္တခ်ဳိ႕ အိပ္တန္းတက္ကုန္ၾကၿပီ  က်ေနာ္ကေတာ့မအိပ္စက္ႏုိင္ေသးပါဘူး ေက်းငွက္ကေလးေတြအတြက္တစ္ေယာက္ကုိ တေယာက္ခ်စ္ခင္ေၾကာင္းသက္ေသၿပဖုိ႕က သိပ္လြယ္လြန္းတယ္ သူတုိ႕က လူေတြလုိ မေကာက္က်စ္ေတာ့ အမူအရာေလးေတြရယ္ သေကၤတအခ်ဳိ႕ရယ္ ေက်းငွက္တုိ႕စကားနဲ႕ အနည္းငယ္ေၿပာလုိက္တာန႔ဲ ယုံၾကည္သြားၾကတာပါပဲ .....
ဒါဆုိ က်ေနာ္တုိ႕ လူသားေတြေရာ ေရွးေရွးက ေက်ာက္ေခတ္ လူတခ်ဳိ႕ကေတာ့ ေကာင္ ေလးနဲ႕ ေကာင္ မေလးဟာ အခ်ိန္တခ်ိန္တည္းမွာပဲ ခ်စ္မိသြားတတ္ၾကတယ္တဲ႕ တိတ္တခုိးခ်စ္တာမ်ဳိးေတြ ကုိခ်စ္တဲ႕သူ က တၿခားတပါးသူကုိခ်စ္တာမ်ဳိးေတြမရွိၾကဘူးတဲ႕ အဲ႕အခိ်ိန္ကလူသားေတြဟာ မယဥ္ေက်းဘူးဆုိေပမဲ႕ အက်င့္စာရိတၱ မရုိင္းစုိင္းခဲ့ၾကေတာ့ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာကလည္းသူတို႕ကုိ ေလးစားတယ္ ထင္ပါရဲ႕
ခုေခတ္က်ေတာ့လည္း မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး လူတေယာက္ကုိ ခ်စ္ေၾကာင္းသက္ေသၿပရတာ ခက္ခဲလာပါေတာ့တယ္ အစစ္ေတြ ရွိေနေပမဲ႕ အတုေတြက သိပ္ကုိ လက္ရာေၿမာက္လာေတာ့ အစစ္မွန္းခြဲရခက္လာတာေပါ့..
ေခတ္ေတြ ဘယ္လုိေၿပာင္းေၿပာင္းအေဟာင္းလုိ က်န္ေနတဲ႕ တခ်ဳိ႕အရာေတြလည္း က်န္ေနေသးတယ္ဆုိတာကုိ က်ေနာ္တစုံတေယာက္ကုိ သက္ေသၿပခ်င္ပါတယ္ ဥပမာ အေၿခအေနေတြအခ်ိန္အခါေတြ ေၿပာင္းလဲေနသည့္တုိ္င္ သူမကုိ ေလးနက္ၿမတ္ႏုိးစြာခ်စ္ေနဆဲဆုိတာေပါ့
ဒီေန႕ သူမစိတ္ဆုိးပါတယ္ အမ်ားၾကီးေတာ့မဟုတ္ဘူး ဒါေပမဲ႕ က်ေနာ္ ခံစားရပါတယ္ က်ေနာ္ ေဒါသေတြ နဲ႕ ေၿပာမိလုိ႕ ေတာ္ေသးတယ္ က်ေနာ္ံမာနေၾကာင့္ က်ေနာ္ခ်စ္တဲ႕သူကုိ က်ေနာ္ မထင္မွတ္တာေတြ လုပ္မိေတာ့မလုိ႕ ခနေလးစိတ္ကုိ ၿငိမ္သက္ၿပိးးေတြးမိေပလုိ႕ေပါ့ ..ဟူးၿပန္ေတြးရင္ ေက်ာခ်မ္းလာတယ္
အားလုံးလည္း ခ်စ္သူနဲ႕ စိတ္ေကာက္စိတ္ဆုိးၾကမယ္ဆုိ ရင္ အတၱေတြ မာန ေတြမပါပါ ေစနဲ႕ ဗ်ာ က်ေနာ္ေၿပာတဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြက နဲနဲ ဟုိေရာက္ဒီေရာက္ၿဖစ္ေနတယ္ ..ေဆာရီးဗ်ာ

No comments:

Post a Comment

ေၿပာလုိသည္မ်ား ကုိ ေၿပာေစလုိပါသည္